Da, este atat de simplu!
1. Comanzi un voucher cadou
Navighezi printre sute de experiente memorabile din Romania si nu numai.
Cand ai gasit experienta potrivita, o adaugi in cos.
Daca iti doresti si o alta experienta, continui cumparaturile, daca nu, treci direct la finalizarea comenzii.
In functie de metoda de plata aleasa (online sau prin transfer bancar):
vei avea deja voucherul completat in contul tau de client
il vei primi pe email in cel mai scurt timp, alaturi de factura fiscala si o brosura cu informatii utile despre pachetul ales
Voucherul cadou va arata astfel:
2. Il oferi persoanei dragi
Il primesti direct pe email, pentru a-l transmite mai departe electronic sau pentru a-l printa chiar tu
Cadou tau memorabil este gata! Ofera-i-l persoanei dragi alaturi de brosura cu informatii utile. Mai departe, beneficiarul decide cand doreste sa experimenteze si ne contacteaza pentru a efectua programarea.
3. Bucuria unei experiente memorabile
Programarea experientei se face cu minimum 10 zile inainte, alegand una dintre urmatoarele optiuni:
- prin completarea formularului de pe site (recomandat)
- telefonic, la 0746.047.047 (asigurati-va ca aveti voucherul in fata)
- printr-o solicitare pe email, trimisa la info@smartexperience.ro (specificand seria si numarul voucherului si denumirea experientei)
Important:
Validitatea Voucherului
Data expirarii este trecuta pe voucher. Beneficiarul voucherului trebuie sa rezerve si sa desfasoare activitatea din voucher inainte de data expirarii lui. Daca beneficiarul nu poate folosi voucherul in perioada lui de valabilitate voucherul poate fi extins, o singura data, pentru o perioada de inca 3 luni. Solicitarea de extindere a voucherului trebuie facuta in perioada de validitate a acestuia. Pentru extinderea voucherului se percepe o taxa administrativa de 70 lei.
Anularea activitatii
Daca anulam o activitate vom comunica acest lucru beneficiarului in cel mai scurt timp posibil si vom propune beneficiarului o data alternativa pentru respectiva activitate. Furnizorul isi rezerva dreptul de a reprograma data de desfasurare a programului datorita numărului insuficient de participanti pentru un program care necesita un numar minim de participanti sau datorita altor factori care nu sunt sub controlul nostru (conditii meteo etc.).
Anulare de catre client
Beneficiarul trebuie sa contacteze furnizorul in cel mai scurt timp daca doreste sa schimbe sau sa anuleze o activitate rezervata. Anularea poate fi efectuată cu minim 5 zile inainte de data evenimentului. Furnizorul va incerca sa reprogrameze activitatea in alte date pe care le are disponibile; daca insa acest lucru nu este posibil beneficiarul poate pierde rezervarea si dreptul de a folosi voucherul.